Ondergrondse woelmuis (© Wesley Overman)

Nieuwsbrieven

Gerichte informatie over de NEM telprojecten en onze werkgroepen.

Telganger

De Telganger is de nieuwsbrief voor de deelnemers aan het landelijke monitoring- en verspreidingsonderzoek. We presenteren gebeurtenissen en aankondigingen. Telganger verschijnt tweemaal per jaar. De redactie van de Telganger is te bereiken via e-mail.

Twee jonge boommarters

Marterpassen

'Marterpassen' is het jaarverslag van de Werkgroep Boommarter Nederland dat sinds 1992 wordt uitgebracht. In Marterpassen staan verslagen over waarnemingen van boommarters in Nederland, onderzoek naar verspreiding, inventarisaties, maatregelen voor beschermingen enz. Marterpassen zijn via Werkgroep Boommarter Nederland te bestellen. De redactie van Marterpassen is te bereiken via info@werkgroepboommarter.nl.

De werkgroep Boommarter Nederland

VLEN nieuwsbrief

De VLEN is de landelijke vleermuiswerkgroep van de Zoogdiervereniging. In de nieuwsbrief vind je actueel nieuws over alles wat met vleermuizen te maken heeft. Vragen of opmerkingen? Neem contact op via redactie@vleermuis.net.

VLEN website
Berkelbever

CaLutra nieuwsbrief

CaLutra (voorheen Castor) is de nieuwsbrief van de Bever-Otterwerkgroep Nederland en verschijnt 1 tot 2 keer per jaar. Naast verslagen (waaronder verspreidingskaarten) en aankondigingen van de activiteiten van de werkgroep bevat Calutra ook informatie uit wetenschappelijk onderzoek en de media.

Overzicht nieuwsbrieven