Zoogdierstichting

Wisent (© Ruud Maaskant - PWN)

De Zoogdierstichting

De Zoogdierstichting, voorheen het bureau van de Zoogdiervereniging, voert al vele jaren in opdracht diverse onderzoeks- en advieswerkzaamheden uit met betrekking tot wilde zoogdieren in Nederland.

De Zoogdierstichting ondersteunt de vereniging en streeft dezelfde doelen na als de vereniging. We doen dit met een team van bevlogen en sterk gemotiveerde deskundigen. We combineren grote inhoudelijke kennis met een zakelijke manier van werken. In elke opdracht streven we drie zaken na: een tevreden opdrachtgever die antwoord op zijn vraag krijgt, een stap in de goede richting bij de bescherming van onze inheemse zoogdierpopulaties en een vergroting van onze kennis. We werken op basis van wetenschappelijke kennis en feiten en rekening houdend met de belangen die in het geding zijn; objectief en constructief.

Adres en route